Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Giveaway results-And the gifts go to.....

Καλημέρα!!

Ορίστε δεν σας είπα ότι θα καθυστερούσα με τα αποτελέσματα? Μιλάμε για πολυυύ τρέξιμο όλη τη βδομάδα!
Στο σχολείο εχουμε μοιραστεί σε κανονικά τμήματα(5) και σε αυτά της κατεύθυνσης πλέον. ΜΟυ φαίνεται τέλειο αυτό με τις κατευθύνσεις,που χωρίζεται το τμήμα και πάμε σε άλλη τάξη!Είναι τέλειο!:)
Το σπαστικό είναι ότι δεν είμαι σε κανένα τμήμα με την κολλητή και τα δύο αγόρια(Δημήτρης-Μάριος) που κάνουμε πιο πολύ παρέα και αυτοί είναι όλοι μαζί! Αλλά δεν  πειράζει, θα το ξεπεράσω! Τουλάχιστον θα έχουμε να λέμε στο διαλειμμα:))
Ωστόσο την Τετάρτη παίξαμε κ αι την παράσταση για δεύτερη φορά,και περάσαμε τέλεια! Ήρθαν και καθηγητές να μας δουν!Ελπίζω να ληφθεί υπόψην η συμμετοχή μου!χαχα:))

Πάμε τώρα στην κλήρωση! Τους κλήρους τράβηξε η αδερφή μου που προσφέρθηκε να βοηθήσει :)
Λοιπόν ας δούμε τώρα τους νικητές!!!


Δώρο πρώτο: σκουλαρίκια με πεταλούδες μεγάλες
Νικητής: Τhe comet



Δώρο δεύτερο: Παραμάνα με κρεμαστά
Νικητής: marilia


Δώρο τρίτο: Δαχτυλίδι με κουμπιά
Νικητής: Χαρά Θ.



Δώρο τέταρτο: Σκουλαρίκια σπιτάκια
Νικητής:Γλύκα



Δώρο πέμπτο:Σκουλαρίκια ψάρια και καρφίτσα λουλούδι
Νικητής: Nemecis



Δώρο έκτο: Πλεκτά σοκυλαρίκια
Νικητης: Stogiaki



Δώρο έβδομο: Σκουλαρίκια μπαλίτσες
Νικητής:Κατερίνα


Δώρο όγδοο: Βραχιόλι με ύφασμα
Νικητής: River


Δώρο ένατο: Κρεμαστό πίτσα
Νικητής: Γωγώ (δευτερη φορά νηκητρια! Την τρίτη θα παρεις έξτρα δώρο! χαχα)


Δώρο δέκατο: Σκουλαρίκια με πεταλούδες μικρές
Νικητής: Δέσποινα


Δώρο ενδέκατο: Σετ μανταλάκια 1
Νικητής: Anta


Δώρο δωδέκατο: Σετ μανταλάκια 2
Νικητής; manousina



Mπραβο σε όλους!!!! Επόμενο giveaway τα Χριστούγεννα!!
Θέλω να πω ότι σας ευχαριστώ όλους που πήρατε μέρος και για τα σχόλια σας! όλες οι ευχές για το Τζίνι ήταν φανταστικές! Οι περισσότεροι νομίζω ευχήθηκαν να τρώνε και να μην παχαίνουν ε? Χαχα και εγώ αυτό θα το ήθελα πάαααρα πολύ!!
Να σημείωσω επίσης 2 πράγματα για τα δώρα
1)όλα τα σκουλαρίκια είναι περασμένα με οινοπνευμα
2)Τα μανταλάκια τα έχω περάσει με βερνικι αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη ότι αν βραχούν δεν θα χαλάσουν:)

Περιμένω διευθύνσεις στο μέιλ του μπλογκ που αναγράφεται στο προφίλ:))
Πολλά πολλά πολλά φιλιά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

30 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!
    Καλοφόρετα τα δωράκια σας...
    Μάγδα μου ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαγδάκι, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!! Δεν το πιστεύω ότι κέρδισα γιατί γενικά είμαι αρκετά γκαντέμω!! Θα έχω το δωράκι σου να σε θυμάμαι!Σου εύχομαι και πάλι καλή σου χρονιά! Θα παρακολουθώ το Blog σου γιατί μου δίνει μια νότα δροσιάς στην καθημερινότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σχολική χρονιά!!
    Πολύ ωραία τα δωράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πάααρα πολυ!!!Νομίζω είναι η πρώτη φορά που κερδίζω κάτι!Είμαι πολύ συγκινημένη!:)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες.
    Και σε σενα Μαγδούλα για τα ωραία δωράκια

    (φτου..εγώ ξέχασα να παίξω..) Στο επόμενο δεν πειράζει..

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεεεεεεε...η Κατερίνα είμαι εγώ?ΛΟΛ
    Αν ναι,χίλια μα χίλια ευχαριστώωωωωωωωω!Πρώτη μου φορά κερδίζω κάτι!Πωπω!Μα τι ευχάριστο δώρο!Ευχαριστώ πολύ πολύ Μάγδα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτη φορά κερδίζω κάτι και είμαι πολύ χαρούμενη σε ευχαριστούμε Μαγδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που η πίεση που ασκήθηκε(!!!) απέδωσε.
    Ετσι με τσαμπουκά παίρνεις πάντα αυτό που θέλεις!
    Οχι το παιχνίδι δεν ήταν σικέ, εγω κάνω πλάκα απο τη Χαρά μου.Να σου πω οτι το δαχτυλίδι είχα βάλει στο μάτι;;;
    Είμαι πολύ χαρούμενη που θα έχω κάτι δικό σου, φτιαγμένο απ τα χεράκια σου!!!
    Φιλάκια πολλάάά΄...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις νικήτριες είστε πολύ τυχερές κορίτσια!!!! Ζηλεύω λιγάκι αλλά εγώ κέρδισα την προηγούμενη φορά!!!!

    Φιλιά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στους νικητές!!! πάλι γκαντέμω εγώ! μπουχουχουοχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έιιιιιι! Πρώτη φορά κερδίζω σε κλήρωση!!! Και μάλιστα ένα τόσο όμορφο πραγματάκι!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Μαγδάκι!!! Τι; Το δικό μου θα το στείλεις ταχυδρομικά; Δεν περνάς από το σχολείο, να κεράσω και καφέ; Έστω... χυμό. ;)

    Ευχαριστοφιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε οντως αυτο με τις κατευθυνσεις ειναι τελειο!
    Μου φαινεται πως περναει πιο γρηγορα η μερα!
    Τι κατευθυνση εισαι?
    C:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ΝΑΤΑΣΑ
    Τι ευχαριστείς καλε? Χαρά μου!
    :))

    @Άντα
    Χεχε,άντε περιμένω μια δευθινση!
    Φιλια!!

    @Ξανθή
    Ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!
    φιλιάαα!

    @the comet
    Σε όλα υπάρχει η πρώτη φορά!
    Περιμένω μέεεειλ!:):):)

    @Marion
    Ναι καλε,υγεία να έχουμε και από κληρώσεις άλλο τίποτα!!
    φιλι!

    @Κατερίνα
    Ναι βρεεεε εσύ είσαι! Χαχα καλόφόρετα!!
    Φιλιά!

    @manousina
    Τίποτα καλε:)
    Χαίρομαι που σου έδωσα αυτην τη χαρά!

    @Χαρά Θ.
    Χαχαχα!
    ΄Χαίρομαι με τη χαρά σου:))

    @Κική
    Χιχι αντε καλέ,σιγά! Στην επόμενη κλήρωση με το καλο!:))
    Φιλιά!

    @Μαρία Ζ.
    Έλα βρε που ζηλεύεις! Υπομονή μέχρι το επόμενο!
    Σε φιλώωω!!

    @Μανταρίνι
    Μη,μην κλαίς!! Όποιος χάει στα παιχνίδια κερδίζει στην αγάπη λέγαμε στο δημοτικό!! Καλό είναι να κερδίζεις και στα 2 βέβαια,αλλά τέλοσπαντων:))
    Φιλιά πολλάαααα!

    @Marilia
    Βρε λες?? Την Δευτέρα έχω τετράωρο θα είσαι εκεί να περάσω να σε δω σε κανένα διαλλειμα?
    Και τον χυμό καμά άλλη φορά:))
    Φιλάκιαα!

    @Γλύκα
    Ναιιι κέρδισες!!
    Πάντα τυχερή!
    Φιλιά!!

    @my life is a mess
    Όντως με τις αλλαγές έχεις κάτι να ασχοληθείς( εχμ ναι, και με τα μαθήματα ασχολούμαι βεβαίως βεβαίως!)Εγώ πήρα θετική κατευθυνση για να μπω αρχιτεκτονική! Εσυ τι κατεύθυνση? Τρίτη Λυκείου πας αν δεν κάνω λάθος ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιουπι παλι κερδισα...!!!Καλα δεν το πιστευω...Σε ευχαριστω παρα πολυ Μαγδουλα μου πολλα φιλακια!!!Εχει την διευθυνση η να την ξαναστειλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να περάσεις και να με ζητήσεις! Θα σε περιμένω και θα σου 'χω και κορδέλα πουά! χαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κέρδισα κ εγώ!!!!Αχ, τι ωραία!!!Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ δεν κέρδισα κάτι απο αυτά τα υπέροχα πραγματάκια αλλά δεν πειράζει χαίρομαι που πάνε σε καταπληκτικούς ανθρώπους που τους εύχομαι να τα χαρούν πολύ πολύ, Αδημονώ για το επόμενο giveaway χαχαχα !!!! Φιλάκια πολλά σε αυτούς που κέρδισαν και ακόμα περισσότερα στην δημιουργό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα σε όλους και όλες! Χαίρομαι που λέτε όλοι τόσο καλά λόγια! Μάγδα ήθελα να σε ρωτήσω πήρες το μήνυμα με τη διεύθυνσή μου ή να στο ξαναστείλω, φιλάκια ευχαριστώ πάρα πολύυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Γωγώ
    Αχ αν δεν είναι κόπος μπορίς να μου την Ξαναστείλεις??
    Νομίζω το έχω διαγράψει...
    Άντε πάντα έτσι τυχερή να είσαι!!

    @Marilia
    Πολύ χάρηκα για τη γνωριμία!!

    @Νέμεσις
    Μπραβοο!!

    @Princess
    Υπομονή:):)
    Πολλά φιλάκια και σε σένα!

    @Άντα
    όχι οκ,το πήρα και το έστειλα κιόλας!!
    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάγδα μου, σε ευχαριστώ πάαααρα πολύυυυ! Θα σε ενημερώσω μόλις το πάρω!! Φιλιά και σε σένα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν ξέρω γιατί,αλλά δεν ξέρω από μπορώ να σου στείλω μήνυμα για να σου πω τα στοιχεία μου...Πατάω στο προφίλ σου και μου εμφανίζει ότι δεν διαθέτεις προφίλ!ΛΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ, καλό μου, χάρηκα πολύ και θα χαρώ περισσότερο, αν κάποια στιγμή έχουμε το χρόνο να τα πούμε πιο ήσυχα και χαλαρά γιατί στη δουλειά γίνεται... ο πανικός, όπως είδες! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάγδα, ποιο είναι το e-mail σου? Κ γω δε μπορώ να το δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελπίζω την άλλη φορά να είμαι από τις τυχερές σου θαυμάστριες.Ζήλεψααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάγδα μου καλημέρα σήμερα πήρα το δωράκι σου και μου άρεσε πάααρα πολύυυ! Είναι Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο!!! Σε ευχριστώ πάρα μα πάρα πολύ! Για να σε ευχαριστήσω περισσότερο σου αφιερώνω ένα τραγούδι των Beatles που αφιερώνω και στην αδελφή μου Ελένη που είναι Πρώτη Λυκείου, γιατί διανύετε τα καλύτερα χρόνια της ζωής σας. Εύχομαι να τα χαίρεστε με χαμόγελο και δύναμη!Δεν ξέρω αν σου αρέσουν οι Beatles, εμας είναι οι αγαπημένοι μας ever!! Sweet little sixteen, λοιπόν, και πάλι σε ευχαριστώ!!!!http://www.youtube.com/watch?v=UyXkbYJA3FU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου έστειλα μέιλ προ ημερών ελπίζω να το έλαβες!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΣΑ ΔΩΡΙΣΕΣ ΕΣΥ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ? ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην το σκέφτεσαι,άφησε ένα σχόλιο με τις σκέψεις σου αμέσως!